. Zgłoszenie reklamacji:
- Forma zgłoszenia: Reklamację można złożyć w formie pisemnej (listownie lub e-mailem) lub osobiście w siedzibie sklepu.
- Zawartość zgłoszenia: W zgłoszeniu należy podać:
- imię i nazwisko klienta
- adres do korespondencji
- numer zamówienia
- opis wady towaru
- żądanie klienta (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy)
- dowód zakupu (np. kopia faktury, paragon)
- Adres do składania reklamacji:
- 41-200, Sosnowiec, ul. Braci Mieroszewskich 57h.
- reklamacje@ajax.com.pl
2. Rozpatrzenie reklamacji:
- Termin rozpatrzenia: Sklep zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku złożonych wyjaśnień przez konsumenta, termin ten ulega przedłużeniu o czas niezbędny do ich rozpatrzenia.
- Sposoby rozpatrzenia:
- Uznanie reklamacji: Jeżeli reklamacja zostanie uznana, sklep zobowiązany jest niezwłocznie usunąć wadę, wymienić towar na nowy, bądź spełnić inne żądanie klienta.
- Odrzucenie reklamacji: W przypadku odrzucenia reklamacji, sklep powinien przesłać klientowi pisemne uzasadnienie.
3. Odbiór towaru reklamowanego:
- Sposób dostarczenia: Klient może dostarczyć towar reklamowany osobiście lub przesłać go do sklepu.
- Zabezpieczenie przesyłki: Towar należy odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu.
4. Zwrot kosztów:
- Zwrot kosztów przesyłki: W przypadku uznania reklamacji, sklep zobowiązany jest zwrócić klientowi koszty odesłania towaru.
- Forma zwrotu: Zwrot kosztów następuje przelewem na wskazane przez klienta konto bankowe.
5. Informacje dodatkowe:
- Gwarancja: Jeżeli na towar została udzielona gwarancja, warunki gwarancji stanowią integralną część niniejszej procedury.
- Prawo odstąpienia od umowy: Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie sklepu.