. Zgłoszenie reklamacji:

  • Forma zgłoszenia: Reklamację można złożyć w formie pisemnej (listownie lub e-mailem) lub osobiście w siedzibie sklepu.
  • Zawartość zgłoszenia: W zgłoszeniu należy podać:
    • imię i nazwisko klienta
    • adres do korespondencji
    • numer zamówienia
    • opis wady towaru
    • żądanie klienta (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy)
    • dowód zakupu (np. kopia faktury, paragon)
  • Adres do składania reklamacji:
    - 41-200, Sosnowiec, ul. Braci Mieroszewskich 57h.
    - reklamacje@ajax.com.pl

2. Rozpatrzenie reklamacji:

  • Termin rozpatrzenia: Sklep zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku złożonych wyjaśnień przez konsumenta, termin ten ulega przedłużeniu o czas niezbędny do ich rozpatrzenia.
  • Sposoby rozpatrzenia:
    • Uznanie reklamacji: Jeżeli reklamacja zostanie uznana, sklep zobowiązany jest niezwłocznie usunąć wadę, wymienić towar na nowy, bądź spełnić inne żądanie klienta.
    • Odrzucenie reklamacji: W przypadku odrzucenia reklamacji, sklep powinien przesłać klientowi pisemne uzasadnienie.

3. Odbiór towaru reklamowanego:

  • Sposób dostarczenia: Klient może dostarczyć towar reklamowany osobiście lub przesłać go do sklepu.
  • Zabezpieczenie przesyłki: Towar należy odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu.

4. Zwrot kosztów:

  • Zwrot kosztów przesyłki: W przypadku uznania reklamacji, sklep zobowiązany jest zwrócić klientowi koszty odesłania towaru.
  • Forma zwrotu: Zwrot kosztów następuje przelewem na wskazane przez klienta konto bankowe.

5. Informacje dodatkowe:

  • Gwarancja: Jeżeli na towar została udzielona gwarancja, warunki gwarancji stanowią integralną część niniejszej procedury.
  • Prawo odstąpienia od umowy: Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie sklepu.